مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 01:022022-02-09سياسي

وحدت در شهرهای مرزی و تلفیقی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است


وحدت در شهرهای مرزی و تلفیقی خوف و بیم بر جان دشمنان نظام انداخته و همین موضوع باعث شده توجه دشمن به این مناطق بیشتر شده و برای گمراهی جوانان در این مناطق تلاش فراوانی کند و از هیچ کاری برای تفرقه اندازی بین تسنن و تشیع دریغ نخواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: وحدت در شهرهای مرزی و تلفیقی خوف و بیم بر جان دشمنان نظام انداخته و همین موضوع باعث شده توجه دشمن به این مناطق بیشتر شده و برای گمراهی جوانان در این مناطق تلاش فراوانی کند و از هیچ کاری برای تفرقه اندازی بین تسنن و تشیع دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام علیرضا جوانشیری عصر روز چهارشنبه، 20 بهمن، در حاشیه سفر به تایباد و شرکت در محفل ادبی و بصیرتی طلوع در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دوران سیاه ستم شاهی با 2500 سال حکومت تنها توانست وابسته به بیگانگان و دولت های استعمارگر باشد و قسمت هایی از کشور را واگذار کند اما امروز جوانان ایرانی به برکت انقلاب حاضر به معامله یک وجب از خاک کشورشان نیستند.

ما در شهرهای مرزی و تلفیقی مانند تایباد، تربت جام و خواف شاهد غیرت مردم اهل سنت و شیعه هستیم که کنار یکدیگر برای حفظ انقلاب تلاش می کنند.

وی افزود: دهه فجر یادآور حماسه ای به بزرگی انقلاب اسلامی است که نقش شعر و شاعر در آفرینش این حماسه بزرگ و تاریخی نقشی بی بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت در شهرهای مرزی و تلفیقی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

وحدت در شهرهای مرزی و تلفیقی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است