مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 00:072022-02-09بين الملل

روسیه: سوریه 8 موشک شلیک شده اسراییل به دمشق را منهدم کرد


مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» از انهدام 8 فروند موشک شلیک شده در حملات هوایی بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داد.

- مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به حمیمیم از انهدام 8 فروند موشک شلیک شده در حملات هوایی بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به حمیمیم که زیر نظر وزارت دفاع روسیه قرار دارد، اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه توانست 8 فروند موشک شلیک شده رژیم صهیونیستی به سمت دمشق را سرنگون کند.

اولگ ژوراولف معاون مرکز حمیمیم در بیانیه ای که شامگاه چهارشنبه منتشر شد، گفت: بامداد چهارشنبه حدود ساعت 02:00 به وقت مسکو، 4 جنگنده تاکتیکی اسراییل از نوع اف-16 بدون عبور از مرزهای سوریه به شهرک الکسوه استان دمشق حمله کردند.

وی ادامه داد: حدود ساعت 02:30 به وقت مسکو، ارتش اسراییل از بلندی های جولان اشغالی با 10 موشک زمین به زمین به مواضع نیروهای پدافند هوایی سوریه در الکسوه دمشق حمله کرد که ارتش سوریه توانست 8 فروند موشک شلیک شده رژیم صهیونیستی به سمت دمشق را سرنگون کند.

ژوراولیوف تأکید کرد که این حمله منجر به کشته شدن یک سرباز سوری و زخمی شدن 5 تن دیگر و وارد شدن خسارات مادی به تاسیسات زیرساخت های نظامی و غیرنظامی سوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: سوریه 8 موشک شلیک شده اسراییل به دمشق را منهدم کرد

روسیه: سوریه 8 موشک شلیک شده اسراییل به دمشق را منهدم کرد