مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 23:472022-02-09حوادث

جزییات برخورد محیط زیست با شکارچیان در میانکاله/ بازداشت شکارچیان متخلف


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تایید وقوع درگیری ها شکارچیان با محیط بانان در میانکاله گفت: حدود 10 روز پیش نزدیک به 150 شکارچی برای شکار غیرمجاز وارد منطقه آشوراده شدند که با مقاومت یگان حفاظت محیط زیست مازندران و نیروی انتظامی بندرترکمن تعدادی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، انتشار تصاویری از حضور ده ها شکارچی مسلح در تالاب میانکاله طی ساعات اخیر مورد توجه و انتقاد دوستداران و فعالان محیط زیست قرار گرفت که این رخداد مربوط به روزهای گذشته و قسمت هایی از تالاب میانکاله در مرزهای سرزمینی استان گلستان است.

  به گفته محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، تعدادی از شکارچیان در روزهای اخیر به صورت گروهی در محدوده جغرافیایی استان گلستان وارد تالاب میانکاله و مناطق اطراف جزیره آشوراده شدند و پس از مواجه شدن با محیطبانان حفاظت محیط زیست مازندران، با آنها درگیر شده و حتی به سمت آنان تیراندازی کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران عصر چهارشنبه ضمن تایید وقوع این درگیری ها در محدوده جغرافیایی استان گلستان، اظهار کرد: حدود 10 روز پیش نزدیک به 150 شکارچی برای شکار غیرمجاز وارد منطقه آشوراده شدند که با مقاومت یگان حفاظت محیط زیست مازندران و نیروی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برخورد محیط زیست با شکارچیان در میانکاله/ بازداشت شکارچیان متخلف

جزییات برخورد محیط زیست با شکارچیان در میانکاله/ بازداشت شکارچیان متخلف