مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 23:372022-02-09سياسي

طرح هایی که امروز در چرداول افتتاح و کلنگ زنی شد/ شباب بخش می شود


استاندار ایلام درخصوص تبدیل شدن دهستان آسمان آباد به بخش گفت: از زمان معاون سیاسی در سال 91 این موضوع را پیگیری کرده ام و انشاالله موانع بر سر راه این خواسته به حق مردم را برطرف خواهیم کرد.

- دکتر حسن بهرام نیا همزمان با نهمین روز از دهه مبارکه فجر بعد از سفر به شهرستان هلیلان دقایق پیش وارد چرداول شد و در بدو ورود به این شهرستان به مقام شامخ شهدا در مزار شهدای روستای بیجنوند چرداول ادای احترام کرد.

وی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز گوشه گوشه این آب و خاک مزین به عطر و نام شهدا است و به همین خاطر استان ایلام گرانیگاه و قبله گاه ایران اسلامی است.

استاندار ایلام تاکید کرد: امروز به نوعی در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و تلاش برای رفع مشکلات مردم در این شرایط همان تداوم راه شهداست.

کلنگ گاز رسانی به سه روستای بخش زاگرس بر زمین زده شد بهرام نیا در ادامه سفر خود به شهرستان چرداول کلنگ گاز رسانی به سه روستای بخش زاگرس، چهار واحد صنعتی تولیدی ناحیه صنعتی و دو روستای بخش شباب را بر زمین زد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گازرسانی در سه روستای چم بورفرخینوند، هرقروش و باریکه به اتمام رسید و بیش از 90 خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هایی که امروز در چرداول افتتاح و کلنگ زنی شد/ شباب بخش می شود

طرح هایی که امروز در چرداول افتتاح و کلنگ زنی شد/ شباب بخش می شود