مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 23:122022-02-09سياسي

برگزاری مسابقه کتاب خوانی تا غبارروبی مزار شهدا


معاون فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران برنامه های این دانشگاه در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

- حسن مهرنیا در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به برنامه های پردیس فارابی دانشگاه تهران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اصولا برنامه هایی در دانشگاه ها برای این ایام در نظر گرفته می شود دو گروه به سرپرستی دانشجویان و دیگری به سرپرستی بسیج کارکنان و اساتید، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، کانون مساجد و معاونت دانشجویی و فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا فعالیت دانشجویان در دانشگاه ها به مناسبت دهه فجر را کاهش داده است، عنوان کرد: در این برنامه ها که دانشجویان متولی آن هستند شاهد فضایی با شور و نشاط بودیم که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا ما از حضور دانشجویان و فعالیت انجمن ها و کانون ها محروم هستیم.

معاون فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران ادامه داد: در مورد بخش دوم خوشبختانه جلسات متعددی قبل از ایام الله دهه فجر برگزار شده و برنامه ‎ریزی هایی نیز در این زمینه انجام شده و این جلسات همچنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آذین بندی فضاهای اداری و آموزشی و مسجد، مطرح کرد: مسابقاتی نیز در این راستا ترتیب داده شده که ازجمله آن ها می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کتاب خوانی تا غبارروبی مزار شهدا

برگزاری مسابقه کتاب خوانی تا غبارروبی مزار شهدا