مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 22:272022-02-09حوادث

زورگیری در آسمان!


اعضای یک گروه نقابدار 3 نفره که از رهگذران و عابران پل های هوایی مشهد زورگیری می کردند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که مانند زنبور در فضای اطراف پل های هوایی شهر لانه کرده بودند و به شهروندان آسیب می رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح ابعاد مختلف این پرونده به خراسان گفت: از چند ماه قبل پرونده هایی در مراکز انتظامی تشکیل شده بود که محتویات آن ها نشان می داد، گروه مخوفی از تبهکاران نقابدار پل های هوایی را ناامن کرده اند و از عابران پیاده روی آسمان شهر با تهدید قمه زورگیری می کنند.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: به همین دلیل گروه ورزیده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی ماموریت یافتند تا به زورگیری های این باند مخوف که همانند زنبور در اطراف پل های هوایی لانه کرده بودند، پایان دهند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی های کارشناسی در این پرونده ها بیانگر آن بود که زورگیران با شگردی خاص در اطراف پل های هوایی پرسه می زنند و بیشتر از افراد سالخورده، بانوان یا کودکانی سرقت می کنند که توان حرکت سریع روی پله های آهنی را ندارند.

مقام ارشد پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: پس از انجام یک سری تحقیقات غیرمحسوس و مطالعه پرونده های مذکور مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری در آسمان!

زورگیری در آسمان!