مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-09سياسي

نام فاتحان میمک برای همیشه بر تارک ایلام می درخشد


استاندار ایلام با اشاره به اینکه نام فاتحان میمک برای همیشه بر تارک ایلام می درخشد، گفت: ارتقای منطقه آسمان آباد به بخش پیگیری می شود.

- ، حسن بهرام نیا عصر امروز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان چرداول به شهر آسمان آباد رفت و در جمع باشکوه این مردم گفت: در این جمع نورانی و با اخلاص بهترین سلام ها را به معمار کبیر انقلاب اسلامی و شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه می فرستم.

وی افزود: آن امام عزیزی که با شکل دهی انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم بزرگترین معجزه قرن را رقم زد.

استاندار ایلام در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 3 هزار شهید استان ایلام و 400 شهید ایل بزرگ خزل و شهر آسمان آباد گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که در این روز به مناسبت دهه مبارک فجر خدمتگزاران شما برای عرض ادب و ارادت و ارائه خدمات خالصانه و تجدید میثاق دوباره در اینجا حاضر شده اند.

وی افزود: امروز نهال انقلاب اسلامی تبدیل به شجره طیبه ای شده است که همه انسان های آزادی خواه از میوه شیرین آن تناول می کنند.

بهرام نیا در ادامه به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه اشاره کرد و گفت: دستاوردها و خدمات نظام به حدی است که امروز علی رغم تمام سیاه نمایی های دشمن اما مردم قدردان نظام شان هستند و همچنان مقاوم و سرو قامت در مقابل ناملایمات موجود ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام فاتحان میمک برای همیشه بر تارک ایلام می درخشد

نام فاتحان میمک برای همیشه بر تارک ایلام می درخشد