مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-09اقتصادي

در صنعت نفت به دنبال توجه به بخش داخلی هستیم


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر توسعه همکاری بیش از پیش میان این شرکت و جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: در صنعت نفت به دنبال آن هستیم تا به بخش داخل توجه کنیم.

- علیرضا دانشی امروز، 20 بهمن ماه در نشست مشترک میان مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جهاد دانشگاهی که با حضور روسا، معاونان و جمعی از مسئولان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جهاد دانشگاهی برگزار شد، از همکاری میان این مجموعه در زمینه پروژه های پژوهشی و تولید مته های حفاری تقدیر و ابراز امیدواری کرد که در ارتباط با ساخت دکل های نفتی توسط جهاد دانشگاهی موفق عمل شود.

وی افزود: ظرفیت های ویژه ای در کشور ایجاد شده است که می توان برنامه ریزی منسجمی برای رشد این ظرفیت ها و همچنین بومی سازی قطعات داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: برای ارتقای وضعیت و بهبود فرآیندها در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از پیشنهادهای جدید در حوزه های مختلف استقبال می کنیم.

دانشی ادامه داد: در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به دنبال آن هستیم تا به بخش داخلی توجه کنیم اما سرعت بخش داخلی و کار آن ها بسیار برای ما مهم است و امیدواریم در این زمینه شاهد عملکرد مطلوب صنایع داخلی کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صنعت نفت به دنبال توجه به بخش داخلی هستیم

در صنعت نفت به دنبال توجه به بخش داخلی هستیم