مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-09اجتماعي

70 درصد والدین دانش آموزان قم خواهان آموزش های حضوری هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 70 درصد از والدین دانش آموزان خواهان آموزش حضوری مدارس هستند چراکه آموزش های مجازی و اعمال محدودیت ها باعث افت و حتی ترک تحصیل برخی دانش آموزان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا رحیمی امروز در نشست ستاد مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: همه مدارس استان دارای زیرساخت تهویه نیستند اما حضور دانش آموزان در کلاس های درس کمتر از یک ساعت است و برای تسهیل در امر واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان یک مرکز ویژه تزریق واکسن فراهم می کنیم و البته که همچنان تسلیم مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

وی افزود: مدیران مدارس در مقاطع مختلف جلساتی با معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم داشتند و با توجه به تعطیلی مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و همچنین مهدکودک ها باید بررسی کرد که این تعطیلی ها تاثیرگذار است یا خیر؟ چراکه با تعطیلی این مقاطع خانواده ها اقدام به مسافرت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به معضلات آموزش غیر حضوری برای والدین عنوان کرد: 70 درصد از والدین دانش آموزان خواهان آموزش حضوری مدارس هستند چراکه آموزش های مجازی و اعمال محدودیت ها باعث افت و حتی ترک تحصیل برخی دانش آموزان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد والدین دانش آموزان قم خواهان آموزش های حضوری هستند

70 درصد والدین دانش آموزان قم خواهان آموزش های حضوری هستند