مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-09اقتصادي

احداث شهرک دام پروری 3000 رأسی شستا در نیر پیگیری می شود


احداث شهرک دام پروری 100 هکتاری شستا با ظرفیت 3000 رأس در شهرستان نیر که از سال های قبل مسکوت مانده است، پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی عصر امروز در نشست با مدیرکل دام پزشکی استان اردبیل اظهار کرد: یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر منطقه، توسعه زیرساخت های کشاورزی، دام پروری و دام پزشکی آن است و برای ترسیم چشم انداز و آینده با ثبات برای منطقه، نیازمند توسعه پایدار در حوزه کشاورزی و دام پزشکی هستیم که در این راستا احداث شهرک دام پروری 100 هکتاری شستا با ظرفیت 3000 رأس در شهرستان نیر که از سال های قبل مسکوت مانده است، پیگیری می شود.

وی افزود: حمایت و پیگیری جدی دام پزشکی در زمینه احداث این شهرک دام پروری اهمیت دارد تا با همکاری بین بخشی دستگاه های مرتبط، نتیجه مطلوب حاصل شود.

نقش مهم دام پزشکی در تامین سلامت و تضمین امنیت غذایی سرپرست فرمانداری نیر ادامه داد: نقش دام پزشکی در تامین سلامت و تضمین امنیت غذایی جامعه مهم بوده و افزایش راندمان تولید و توسعه دام پروری و کشاورزی منطقه با تشکیلات قوی و کارآمد دام پزشکی امکان پذیر است.

بهلول تکلوی، مدیرکل دام پزشکی استان اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: دام پزشکی در تامین امنیت غذایی، بهداشت و سلامت عمومی جامعه و اقتصاد پایدار جامعه نقش بسیار مهمی داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک دام پروری 3000 رأسی شستا در نیر پیگیری می شود

احداث شهرک دام پروری 3000 رأسی شستا در نیر پیگیری می شود