مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-09اقتصادي

زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور به طور کامل الکترونیکی شد


مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از الکترونیکی شدن کامل زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور و عرضه انواع فرآورده های نفتی در کشور به صورت الکترونیکی خبر داد.

- مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از الکترونیکی شدن کامل زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور و عرضه انواع فرآورده های نفتی در کشور به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر عباسی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در چرخه تأمین، نگهداشت و توزیع فرآیندهای نفتی فعالیت می کند و سوخت را به بخش های مختلف مصرف از جمله واحدهای صنعتی، کشاورزی، اصناف خانگی و هر جایی که احتیاج به فرآورده های نفتی تصفیه شده پالایشگاهی است، ارسال می کند.

این شرکت بیش از 220 میلیون لیتر فرآورده در روز توزیع می کند که مدیریت و برنامه ریزی برای عرضه این حجم از فرآورده در مدیریت عملیات انجام می شود.

هم اکنون در بخش خانگی، بیش از دو میلیون و 400 هزار مصرف کننده داریم.

وی افزود: در مدیریت عملیات در طول یک سال گذشته برای بهبود فرآیندها در راستای اجرای سیاست های دولت الکترونیک، در تمامی حوزه هایی که به مردم ارائه خدمت می کنیم، شرایط برای دسترسی مصرف کنندگان سوخت، تسهیل شده است و امروز می توانیم بگوییم تمامی زنجیره سوخت از نقطه درخواست تا رسیدن به دست مصرف کننده اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور به طور کامل الکترونیکی شد

زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور به طور کامل الکترونیکی شد