مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-09سياسي

اعلام دلیل بازماندن دانش آموزان از تحصیل


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه خوشبختانه بالای 98 درصد پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی داریم، نرخ پوشش پیش دبستانی که کلید عدالت آموزشی است نیز در سنوات گذشته رشد کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رضوان حکیم زاده برخی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب دوگانه ای وجود داشت که دوگانه نادرستی هم بود مبنی براینکه یا زنان باید در اجتماع باشند و از اصول شریعت پیروی نکنند یا اینکه نباید در اجتماع باشند و بتوانند به عبادات خود بپردازند و به عنوان زن مسلمان شناخته شوند.

وی افزود: امام (ره)، زن را با حفظ ارزش های اسلامی وارد نقش آفرینی در جریان انقلاب اسلامی در همه عرصه ها کرد و نگاه نوینی بود که یکی از آثارش دادن فرصت برابر به دختران و دسترسی به حق آموزش بود که گام های بلندی در این زمینه برداشته شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه اکنون تقریباً نسبت دختران به پسران در نظام آموزشی برابر است گفت: این در حالی است که این نسبت قبل از انقلاب 70 پسر به 30 دختر بود و فاصله در دسترسی به فرصت های برابر آموزشی بسیار زیاد بود.

با توجه به تغییر نگاه ها که اتفاق افتاد شاید اغراق نباشد که بگوییم دختران و زنان ما به واسطه انقلاب توانستند به فرصت های بیشتری در حوزه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دلیل بازماندن دانش آموزان از تحصیل

اعلام دلیل بازماندن دانش آموزان از تحصیل