مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-09سياسي

5 طرح بزرگ تولیدی در تویسرکان افتتاح شد


پنج طرح تولیدی و خدماتی بزرگ به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پنج پروژه تولیدی و خدماتی بزرگ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، سرپرست فرمانداری و جمعی از مدیران در این شهرستان به بهره برداری رسید.

* نخستین پروژه شرکت تولیدی دانش بنیان ورن زیست با سرمایه گذاری 25 میلیارد تومان در نهمین روز از دهه مبارک فجر در شهرک صنعتی فرسفج افتتاح شد.

این شرکت تولیدی اولین شرکت در صنعت دامپروری و صنایع غذایی برای تولید محصولات طبیعی جایگزین مصرف آنتی بیوتیک صنعت حیوانات و کاهش مصرف نمک و افزودنی های شیمیایی از دو سال گذشته با اخذ مجوزهای توسعه و سرمایه گذاری با حمایت معاونت علمی و فناوری کار خود را آغاز کرد.

این شرکت با اشتغالزایی برای 15 نفر با ظرفیت تولید 50 تا 60 تن در ماه، چهار محصول تولید می کند که با اجرای طرح توسعه سه محصول دیگر را به بازار عرضه خواهد کرد.

*دومین طرح مربوط به گاوداری شیرافشان بود که با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی با ظرفیت اسمی یک هزار راس گاو گوشتی و شیری به بهره برداری رسید ظرفیت این گاوداری تا 500 راس دیگر قابل افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح بزرگ تولیدی در تویسرکان افتتاح شد

5 طرح بزرگ تولیدی در تویسرکان افتتاح شد