مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-09حوادث

دستگیری کلاهبرداران واتساپی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی


سرپرست پلیس فتای زنجان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران اینترنتی که از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به بهانه برنده شدن در قرعه کشی صدا و سیما از شهروندان کلاهبرداری می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیداحمد موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شکواییه های متعدد از سوی شهروندان، مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی از طریق تماس واتساپی افراد ناشناس واصل، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی چهار نفر به هویت های معلوم در یکی از استان های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی ، دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرپرست پلیس فتای زنجان در ادامه گفت: متهمین با ایجاد فضایی شبیه استودیو برنامه های زنده صدا، با ترفند برنده شدن در قرعه کشی و به بهانه پرداخت مبلغ جایزه، به اطلاعات کارت بانکی و اینترنت بانک قربانیان دسترسی پیدا کرده و اقدام به سرقت وجوه کارت بانکی افراد می کردند.

وی تاکید کرد: شهروندان توصیه های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق فوریت های سایبری به شماره096380 گزارش کنند.

موسوی گفت: پلیس فتا همچون گشت های کلانتری فضای مجازی را به صورت 24 ساعته رصد می کند و در داخل این فضا گشت می زند تا موارد مجرمانه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران واتساپی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

دستگیری کلاهبرداران واتساپی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی