مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-09اقتصادي

آماده معرفی شرکت های بزرگ ایرانی به عمان هستیم


وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در دیدار با وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری سلطنت عمان، به علاقمندی ایران برای تجارت ترجیحی با عمان، - وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در دیدار با وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری سلطنت عمان، به علاقمندی ایران برای تجارت ترجیحی با عمان، امکان استفاده از ظرفیت ایران در حوزه اکتشافات معدنی، گردشگری سلامت به عنوان ظرفیت مشترک دو کشور اشاره و برای معرفی شرکت های بزرگ ایرانی به عمان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رضا فاطمی امین در جریان سفر به عمان با قیس الیوسف وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری سلطنت عمان دیدار و بر گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری با عمان همراستا با روابط دوستانه دو کشور تأکید کرد.

علاقمندی ایران برای تجارت ترجیحی با عمان در این دیدار، فاطمی امین با اعلام علاقمندی برای تعمیق تجارت ترجیحی میان دو کشور، گفت: تجارت ترجیحی مطمئناً باعث ارتقاء مناسبات و افزایش حجم مبادلات تجاری خواهد شد.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با جلسات کارشناسی در این حوزه با طرف های عمانی موافقتنامه تجارت ترجیحی و لیست کالاهای مورد توافق را پیگیری خواهد کرد تا گام بسیار بزرگی برای توسعه مناسبات برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده معرفی شرکت های بزرگ ایرانی به عمان هستیم

آماده معرفی شرکت های بزرگ ایرانی به عمان هستیم