مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-09سياسي

اعتبار دانشگاه ها طبق لایحه بودجه 31 درصد افزایش خواهد داشت


معاون وزیر علوم بابیان اینکه افزایش اعتبار دانشگاه ها می تواند به حوزه پژوهش و نوآوری منتهی شود، گفت: اعتبار دانشگاه ها طبق لایحه بودجه 31 درصد افزایش خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خطیبی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه اعتبار دانشگاه ها طبق لایحه بودجه برای سال آینده 31 درصد افزایش خواهد داشت، ابراز داشت: هدف از این اقدام رفع مشکلات حوزه آموزش عالی است که امیدواریم با افزایش بودجه بتوانیم شاهد نوآوری و شکوفایی بیشتر در حوزه دانشگاه ها باشیم.

وی بابیان اینکه ترتیبی در نظر گرفته شد تا اعتبار پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی نیز در سال آینده افزایش یابد، افزود این میزان بین 10 الی 12 درصد خواهد بود که از طریق اعتبارات متمرکز وزارتخانه یا لایحه اصلاحیه در تلاشیم تا این مشکلات رفع شود.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بابیان اینکه از محل ردیف تأمین، تجهیز و مقاوم سازی در لایحه بودجه برای تجهیز دانشگاه ها هزینه می شود، ابراز داشت: هزینه کرد برای دانشکده تازه تأسیس مواد و متالورژی دانشگاه سمنان از همین ردیف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار دانشگاه ها طبق لایحه بودجه 31 درصد افزایش خواهد داشت

اعتبار دانشگاه ها طبق لایحه بودجه 31 درصد افزایش خواهد داشت