مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-09سياسي

رییسی: توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت محوری دنبال می کنیم


رییس جمهور با اشاره به اینکه ایران از ظرفیت های زیادی برخوردار است، گفت: دولت توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت محوری دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز به کار طرح های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت با تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب با تاکید بر اینکه گازرسانی به مناطق مرزی و محروم افتخار دولت است، اظهار داشت: در طرح های گازرسانی امروز 169 روستا در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره مند شدند که عمدتا پروژه های مصوب در سفر استانی دولت سیزدهم به این استان در ابتدای کار دولت بود و این سرعت عمل در اجرای مصوبات استانی نشان می دهد دولت به وعده های خود صادقانه و پرتلاش عمل می کند.

رییس جمهور به ظرفیت طرح های صنعت نفت و پتروشیمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: با تلفیق نگاه متخصصانه و متعهدانه، توسعه صنعت نفت در همه ابعاد با جدیت پیگیری خواهد شد.

رییس جمهور با تأکید بر اینکه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور از ظرفیت های فراوانی برای توسعه برخوردار است، اظهار داشت: با شناسایی و ظرفیت های موجود در این عرصه ها، می توانیم جایگاه برتر و بالاتری در سطح منطقه ای و جهانی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت محوری دنبال می کنیم

رییسی: توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت محوری دنبال می کنیم