مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-09سياسي

برگزاری شورای سلامت فصل زمستان در نواحی پنجگانه منطقه 7


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 7، فائزه دولتی با بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان و با هدف مشارکت پذیری کلیه اقشار و اصناف و استفاده مناسب تر از پتانسیل های محلی و ظرفیت های موجود، - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری شورای سلامت فصل زمستان در نواحی پنجگانه این منطقه با هدف ارتقاء سلامت، آگاهی بخشی، ترویج و تقویت دانش عمومی و سلامت روان شهروندان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 7، فائزه دولتی با بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان و با هدف مشارکت پذیری کلیه اقشار و اصناف و استفاده مناسب تر از پتانسیل های محلی و ظرفیت های موجود، شورای سلامت ناحیه یک و دو با موضوع شناسایی و رفع نقاط بی دفاع شهری برگزار شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه نقاط بی دفاع شهری از مسائل مهم مدیریت شهری می باشد و تاثیر زیادی در سطح سلامت روانی شهروندان علی الخصوص مادران و افراد دارای معلولیت دارد، در نظر داریم با شناسایی و رفع این نقاط علاوه بر آراستگی ظاهری منظر شهری، امنیت و آسایش خاطر بیشتری برای شهروندان ایجاد کنیم.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به برگزاری شورای سلامت فصل زمستان در ناحیه 3 با موضوع ارائه خدمات سلامت محور به خانواده معظم شهداء گفت: با توجه به نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شورای سلامت فصل زمستان در نواحی پنجگانه منطقه 7

برگزاری شورای سلامت فصل زمستان در نواحی پنجگانه منطقه 7