مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-09اقتصادي

دومین واحد فرآوری معدن طلا در خوسف به بهره برداری رسید


دومین واحد فرآوری معدن طلا با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی در نهمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید.

- جواد قناعت، امروز چهارشنبه 20 بهمن برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و اقتصادی به خوسف رفته است، این کارخانه را در جوار معدن طلای شادان افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این واحد فرآوری ماده معدنی طلا در زمینی به مساحت هزار و 700 هکتار احداث شده و بخش خصوصی 400 میلیارد تومان برای آن سرمایه گذاری کرده است.

کارخانه فرآوری طلای شادان با ظرفیت استحصال سالانه 300 کیلوگرم طلا برای بیش از 220 نفر اشتغالزایی دارد.

کارخانه فرآوری معدن طلای کودکان در شهرستان خوسف نیز به عنوان اولین واحد استحصال طلای خراسان جنوبی خرداد امسال به بهره برداری رسید تا با تولید شمش طلا در این واحد قابلیت دیگری از این استان معدنی نمایان شود.

عباس جرجانی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از پنج محدوده طلایی شناسایی شده در استان، واحد فرآوری در سه معدن راه اندازی شده یا در حال احداث است که واحد فرآوری طلای شادان همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

وی افزود: این واحدها در راستای فرآوری ماده معدنی طلا و خروج ماده معدنی از استان همچنین ایجاد ارزش افزوده و اشتغال پایدار در جوار معدن، در شهرستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین واحد فرآوری معدن طلا در خوسف به بهره برداری رسید

دومین واحد فرآوری معدن طلا در خوسف به بهره برداری رسید