مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-09اقتصادي

قاچاق لوازم خانگی، دغدغه اصلی تولیدکنندگان


اگر متولیان امر جلوی کالای قاچاق را بگیرند، دغدغه های امروز تولیدکنندگان و سرگردانی مصرف کنندگان برطرف می شود و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

- ایسنا/اصفهان مدیر شرکت تجارت فراز کهکشان گفت: اگر متولیان امر جلوی کالای قاچاق را بگیرند، دغدغه های امروز تولیدکنندگان و سرگردانی مصرف کنندگان برطرف می شود و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

رسول سامانی، مدیر شرکت تجارت فراز کهکشان در مراسم افتتاح نمایندگی مادیران در خیابان هاتف اصفهان، به وضعیت بازار لوازم خانگی اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه امروز که مقرر شده تولید ملی روق گیرد و از حاصل دسترنج تولیدکنندگان داخلی بهره مند شویم، به خود می بالیم که به همت شرکت های بزرگی همچون مادیران، نه تنها نیاز داخلی تأمین شده، بلکه محصولات داخلی تنه به تنه تکنولوژی و تولیدات خارجی خارجی می زند.

وی با تأکید بر اینکه لوازم خانگی تولید داخل به خوبی پاسخگوی نیاز مردم است، گفت: اگر متولیان امر جلوی کالای قاچاق را بگیرند، دغدغه های امروز تولیدکنندگان و سرگردانی مصرف کنندگان برطرف می شود و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

سامانی با اشاره به اینکه در یکی دو سال اخیر که جلوی ورود کالای خارجی به کشور گرفته شده، تولید محصول و قطعات لوازم خانگی و به کار گیری نیروی کار ده ها برابر شده است، گفت: امیدواریم بهره کافی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق لوازم خانگی، دغدغه اصلی تولیدکنندگان

قاچاق لوازم خانگی، دغدغه اصلی تولیدکنندگان