مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-09سياسي

همه وظیفه داریم در عرصه روشنگری و جهاد تبیین فعالیت کنیم


یک استاد حوزه و دانشگاه در ملایر با تأکید بر اینکه نباید از پتانسیل انقلاب اسلامی غافل شویم، گفت: همه وظیفه داریم در عرصه روشنگری و جهاد تبیین فعالیت کنیم.

- ایسنا/همدان یک استاد حوزه و دانشگاه در ملایر با تأکید بر اینکه نباید از پتانسیل انقلاب اسلامی غافل شویم، گفت: همه وظیفه داریم در عرصه روشنگری و جهاد تبیین فعالیت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام یعقوبیان چهارشنبه 20 بهمن ماه در نشست بصیرتی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، که با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدیریت توزیع نیروی برق ملایر برگزار شد، به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) شروع شد و امیدواریم بسترساز زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد.

وی اظهارکرد: دشمنان سعی دارند با ایجاد چالش ها و شبهات ذهن جوانان و مردم را نسبت به این انقلاب و دستاوردهای آن بدبین کرده و امید به فردا و آینده روشن را از آنان گرفته و مأیوس کنند، بنابراین مسئولین وظیفه خطیر روشنگری و جهاد تییین را برعهده دارند و باید آگاهانه عمل کنند.

قائم مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، آرامش و امنیت کنونی را مدیون جان فشانی ها و فداکاری های شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه وظیفه داریم در عرصه روشنگری و جهاد تبیین فعالیت کنیم

همه وظیفه داریم در عرصه روشنگری و جهاد تبیین فعالیت کنیم