مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-09اقتصادي

پرداخت 76 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان


مدیرکل سابق اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان از پرداخت 76 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد توصیفیان چهارشنبه 20 بهمن ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان، اظهار کرد: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان، رتبه اول عملکردی میان همه دستگاه های اجرایی استان را در سال گذشته کسب کرد و بر اساس ارزیابی وزارتخانه در دو سال اخیر جزو سه استان برتر در کشور بودیم.

توصیفیان تصریح کرد: در نرخ بیکاری، جزو سه استانی بودیم که پایین ترین نرخ بیکاری را داشتیم و برخی معترض بودند چون فکر می کردند با این آمار، اعتبارات و تسهیلات کمتری به استان داده می شود.

سال گذشته 441 میلیارد تومان اعتبار استان بود که 500 میلیارد تومان، جذب شد و بر اساس دستور وزارتخانه استان هایی که به هر میزان از جذب تسهیلات استفاده کردند، بازپرداخت آن به استان برمی گردد.

وی ادامه داد: سال گذشته پنج میلیارد اعتبار وام اشتغال خانگی داشتیم که سال جاری یکبار 53 و یکبار 23 میلیارد تومان، اعتبار داده شده است.

مدیرکل سابق اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه در حوزه تعاون، کار کیفی انجام شده، گفت: سه سال پیش، کمیته صیانت از تعاونی ها را برای اولین بار در کشور راه اندازی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 76 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان

پرداخت 76 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان