مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-09اقتصادي

نصب دوربین در مناطق حساس اراضی ملی در دستور کار قرار دارد


رییس سازمان جنگلها، منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: نصب دوربین های پیشرفته نظارتی در مناطق حساس اراضی ملی به منظور پیشگیری از تخریب و دخل و تصرف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مسعود منصور روز چهارشنبه در جمع مدیران منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: در همین راستا 10 دستگاه دوربین تهیه و در اختیار استان ها قرار می گیرد که یک مورد آن به قزوین اختصاص خواهد یافت.

منصور با تاکید بر صیانت از اراضی جنگلی و مرتعی، گفت: به دلیل افزایش قیمت چوب تمایل به قطع درختان جنگلی افزایش یافته و با جدیت بیشتری در حوزه پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب باید اقدام کنیم.

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری اظهار داشت: طرح زراعت چوب از سیاست های محوری سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری به شمار می رود و به کاهش قطع درختان در اراضی ملی کمک می کند.

وی همچنین گفت: در بیابان ها به این نکته که در همه عرصه های بیابانی قرار نیست نهال کاری کنیم باید توجه داشته باشیم و همچنین باید اذعان کرد بیابان ها ظرفیت خوبی برای گردشگری بیابانی دارند و باید به این موضوع توجه شود.

منصور با بیان اینکه قانون نحوه بهره برداری از منابع جنگلی و مرتعی و بیشه زارها را مشخص کرده است،افزود: هرگونه بهره برداری از این منابع نیازمند داشتن طرح و تصویب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین در مناطق حساس اراضی ملی در دستور کار قرار دارد

نصب دوربین در مناطق حساس اراضی ملی در دستور کار قرار دارد