مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-09سياسي

«جهاد تببین» چرا فرضیه فوری و قطعی؟


چگونه رسانه باید اقتصاد ایران را روایت کند که نه به انکار و کم دیدن موفقیت های اقتصادی ختم بشود و نه متهم به انکار ندیدن گرانی ها بشود و در همین حال پدیده گرانی ها را هم روایت صحیح کند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- مهدی جهان تیغی: تاکید چند ماه اخیر رهبری درباره جهاد تبیین در کشور، با اظهارات اخیر ایشان در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، که قید فوری و قطعی را نیز به فرمان جهاد تبیین اضافه کردند، بسیار قابل تامل و قابل توجه شده است.

یک: جهاد تبیین چرا فوری ؟! به این دلیل که حمله رسانه ای دشمن در بالاترین سطح و در ابعاد وسیع در حال پیشروی در محیط افکار عمومی کشور است و دیر جنبیدن در اینباره خسارات غیرقابل جبرانی به کشور تحمیل خواهد کرد.

دو: چرا جهاد تبیین فرضیه قطعی است؟ اول اینکه جدی ترین و اصلی ترین راه مقابله با دشمن در شرایط فعلی است و در دل قطعی بودن نیز این گزاره نمایان است که در گام نهادن همه جانبه و فوری در جهاد تبیین نباید کوچکترین تردیدی جبهه انقلاب به خود راه بدهد و حتی به نسبت برخی دیگر از محورهای جهادی در کشور در فوریت بیشتری قرار دارد و البته دور از واقع نیز نیست که بگوییم پیروزی موثر در محورهای دیگر جهاد در انقلاب مثل اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی، نظامی و امنیتی، علمی  و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تببین» چرا فرضیه فوری و قطعی؟

«جهاد تببین» چرا فرضیه فوری و قطعی؟