مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-09سياسي

اهدای 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان در دهه فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در مراسمی با حضور حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در مراسمی با حضور حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، 250 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان اندیکا اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در این مراسم حمایت از جوانان و تسهیل شرایط ازدواج را از مهم ترین برنامه های این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: هم زمان با دهه فجر 1500 زوج خوزستانی تحت حمایت با تامین جهیزیه، راهی خانه بخت شدند.

وی با بیان اینکه این جهیزیه ها شامل اقلام ضروری تلویزیون، اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است، افزود: با هدف حمایت از کالای ایرانی، این کالا ها از تولیدات کارخانجات داخلی تهیه شده و ارزش هر سری جهیزیه دستکم 30 میلیون تومان است.

خدرویسی تاکید کرد: علاوه بر تامین جهیزیه، خدمات دیگری از جمله مشاوره پیش از ازدواج، آموزش سبک زندگی اسلامی-ایرانی و آموزش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان در دهه فجر

اهدای 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان در دهه فجر