مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-09فرهنگي

کتابخانه های سیار کانون در زنجان کماکان فعال است


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کتابخانه های سیار فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی داشته و برنامه های مختلفی هم چون نمایش فیلم را نیز برای کودکان و نوجوانان اجرا می کنند.

- شیرین دارایی در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت کتابخانه های سیار کانون استان، اظهار کرد: در حال حاضر 12 کتابخانه سیار و یک کتابخانه پستی در استان فعالیت دارد که تا قبل از شیوع ویروس کرونا هر یک از این کتابخانه های سیار 12 تا 15 پایگاه را تحت پوشش قرار می داد.

وی افزود: کتابخانه های سیار در کنار کتاب رسانی به کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی نیز داشتند و برنامه های مختلفی هم چون نمایش فیلم را برای کودکان و نوجوانان اجرا می کردند ولی بعد از شیوع ویروس کرونا، فعالیت آن ها محدود شده و نمی توانند همچون سابق در پایگاه ها حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان جزو اولین پایگاه هایی بود که بعد از شیوع ویروس کرونا فعالیت مجازی خود را آغاز کرد، ادامه داد: بعد از شیوع ویروس کرونا، مربیان کتابخانه های سیار نیز با همکاری مراکز ثابت به صورت مجازی، اعضای پایگاه های خود را تحت پوشش فعالیت های عمومی کانون قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های سیار کانون در زنجان کماکان فعال است

کتابخانه های سیار کانون در زنجان کماکان فعال است