مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 07:022022-02-09پزشكي

کردستان وارد محدوده قرمز کرونا شد/روند صعودی تعداد مبتلایان به اُمیکرون در استان


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر سقز و بانه در وضعیت قرمز، بیجار، دهگلان، قروه دیواندره، مریوان و سروآباد در وضعیت زرد و سنندج و کامیاران در شرایط نارنجی قرار دارند.

- امید بنفشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به گسترش شیوع سویه جدید اُمیکرون در استان و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری طی روزهای اخیر اظهار داشت: با توجه به شدت شیوع این سویه در استان وضعیت کنونی از لحاظ تعداد مبتلایان و بستری ها با روند صعودی در حال افزایش است .

وی آخرین وضعیت کرونا در استان را بر اساس رنگ بندی تشریح کرد و افزود: در حال حاضر سقز و بانه در وضعیت قرمز، بیجار، دهگلان، قروه دیواندره، مریوان و سروآباد در وضعیت زرد و سنندج و کامیاران در شرایط نارنجی قرار دارند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: ورود به مرحله قرمز کرونایی به منزله این هشدار است که هرگونه سهل انگاری می تواند موجب رویارویی با یک بحران جدی و ایجاد پیامدهای ناگوار برای سلامت خود و جامعه شود.

بنفشی ضمن تاکید بر رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات، از مردم استان تقاضا کرد در شرایط کنونی که اُمیکرون به سرعت در حال گسترش است، ایمنی خود را تا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان وارد محدوده قرمز کرونا شد/روند صعودی تعداد مبتلایان به اُمیکرون در استان

کردستان وارد محدوده قرمز کرونا شد/روند صعودی تعداد مبتلایان به اُمیکرون در استان