مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 22:422022-02-08ورزشي

باشگاه فولاد، به بخشی از هویت خوزستان تبدیل شده است


قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، باشگاه فولاد را بخشی از هویت استان خوزستان دانست.

- ایسنا/خوزستان قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، باشگاه فولاد را بخشی از هویت استان خوزستان دانست.

امروز 19 بهمن ماه 1400 حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و هیات همراه، با دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مخبر دزفولی با تبریک پیروزی درخشان تیم فولاد خوزستان و فتح سوپرجام فوتبال کشور، گفت: یقینا لطف خدا، حمایت مردم، تجربه ارزشمند و تلاش موثر جنابعالی در کنار دانش و تجربه بین المللی مربی و زحمات بازیکنان حرفه ای این تیم در این پیروزی بزرگ نقش داشته است.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با اشاره به حمایت تیم مدیریتی و شخص مدیرعامل و کارکنان تلاشگر شرکت، از باشگاه فولاد خوزستان گفت: واقعیت این است که این تیم با نام فولاد خوزستان گره خورده است؛ اما متعلق به خوزستانی ها و تبدیل به بخشی از هویت استان خوزستان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، مخبردزفولی افزود: نقش این باشگاه در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان خوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه فولاد، به بخشی از هویت خوزستان تبدیل شده است

باشگاه فولاد، به بخشی از هویت خوزستان تبدیل شده است