مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-08سياسي

تاکید نماینده دشت ورامین بر نگاه ویژه مسئولان به روستاها


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت نگاه ویژه مسئولان به روستاها تاکید کرد.

- ، حسین نوش آبادی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی ورامین با بیان اینکه دوران خدمت گذرا است و سپری خواهد شد، گفت: آنچه مهم به نظر می آید، این است، که در زمان مسئولیت به مردم خدمت کنیم و از زمان و فرصت هایی که در اختیار داریم، برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی افزود: اگر یک مسئول پس از پایان دوره مسئولیت بر این باور باشد، که کار خاصی انجام نگرفته است، در درون خود احساس خُسران خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در زمان تقوی، بخشدار سابق مرکزی ورامین، گفت: قریب به دو سال است، که توفیق حضور در جمع دوستان را داشتم، شاهد تلاش وی علی رغم تمام کمبودها و نبود بودجه و امکانات بودم.

وی گفت: همه ما موظف به خدمت در حد توان و تکلیف هستیم، بخشدار مرکزی به لحاظ شرایط موجود هم طراز با فرماندار است، چراکه این امر با وجود جمعیت و گستردگی حوزه جغرافیایی ورامین، تلاش مضاعف را برای خدمت می طلبد.

نوش آبادی گفت: آمیختگی روستاها و نزدیکی به شهر دلیلی بر نگاه متعادل است، که به جهت تقسیم خدمات به عنوان وظایف باید منظور شود، مسئولان باید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده دشت ورامین بر نگاه ویژه مسئولان به روستاها

تاکید نماینده دشت ورامین بر نگاه ویژه مسئولان به روستاها