مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-08سياسي

نکوداشت «حاج اسماعیل اتقیا» معرف فرهنگ انقلابی خطه گیلان است


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، در آیین نکوداشت «حاج سید اسماعیل اتقیا» گفت: این نکوداشت ها می تواند معرف فرهنگ انقلابی این خطه از سرزمین ما باشد و نسل جوان و نوجوان را با حماسه آفرینان ملی و استانی آشنا کند.

- نکوداشت حاج اسماعیل اتقیا معرف فرهنگ انقلابی خطه گیلان است ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، در آیین نکوداشت حاج سید اسماعیل اتقیا گفت: این نکوداشت ها می تواند معرف فرهنگ انقلابی این خطه از سرزمین ما باشد و نسل جوان و نوجوان را با حماسه آفرینان ملی و استانی آشنا کند.

رضا ثقتی در آیین نکوداشت حاج سید اسماعیل اتقیا ، کهنسال ترین مبارز شاخص انقلاب اسلامی در استان گیلان که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی برگزار شد، حاج اسماعیل اتقیا را یکی از حماسه آفرینان انقلاب اسلامی در استان گیلان و شهر انزلی دانست و اظهار کرد: وفاق و همدلی بین مدیران شهرستان در جریان نکوداشت ایشان تقویت شد.

وی با بیان اینکه امثال حاج اسماعیل اتقیاها به این نکوداشت ها و بزرگداشت ها نیاز ندارند، تصریح کرد: این نکوداشت ها می تواند معرف فرهنگ انقلابی این خطه از سرزمین ما باشد و نسل جوان و نوجوان را با حماسه آفرینان ملی و استانی آشنا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت «حاج اسماعیل اتقیا» معرف فرهنگ انقلابی خطه گیلان است

نکوداشت «حاج اسماعیل اتقیا» معرف فرهنگ انقلابی خطه گیلان است