مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-08سياسي

باید تدابیری برای جلوگیری از دلال بازی مسکن در پردیس اتخاذ شود


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح نظارت میدانی خود از شهرستان پردیس از پیگیری ها برای تجهیز کامل بیمارستان الغدیر، ایجاد بازارچه ها و مراکز تجاری و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از دلال بازی مسکن در این شهرستان خبر داد.

- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح نظارت میدانی خود از شهرستان پردیس از پیگیری ها برای تجهیز کامل بیمارستان الغدیر، ایجاد بازارچه ها و مراکز تجاری و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از دلال بازی مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در تشریح نظارت میدانی خود از شهرستان پردیس، گفت: در ادامه نظارت های میدانی از حوزه انتخابیه روز گذشته ضمن حضور در شهر پردیس، طی نشستی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، مدیر شرکت عمران پردیس و همچنین معاون امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی برای بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل اصلی شهرستان از جمله کمبود سرانه ها، مسائل فرهنگی، امنیتی و رفاهی و تعیین تکلیف مسکن های نیمه کاره در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست پس از استماع گزارش مسئولان شهرستان و بازدید میدانی از مناطق مختلف پردیس از جمله بیمارستان الغدیر، شهرک امام خمینی (ره)، فاز 5 و 8 شهرستان پردیس و کارگاه فعالیت شرکت عمران و گفت وگوی با مردم تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تدابیری برای جلوگیری از دلال بازی مسکن در پردیس اتخاذ شود

باید تدابیری برای جلوگیری از دلال بازی مسکن در پردیس اتخاذ شود