مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-08سياسي

بیش از 15 میلیون بسته معیشتی توسط سپاه در سراسر کشور توزیع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در حرم مطهر امام راحل اظهار کرد: به برکت تدابیر حکیمانه امام راحل است که گفتمان انقلاب اسلامی را بنا نهاده و به رغم فشارهای شرق و غرب با تکیه عنایات و تدابیر مقام معظم رهبری وارد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شدیم.

وی گفت: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به محرومین و مستضعفین بسیار قابل توجه است و در حال حاضر بیش از 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور در حال توزیع در میان مردم کمتر برخوردار و آسیب دیده از کرونا است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه به سفارش امام راحل(ره) و توصیه مقام معظم رهبری همواره خود را در شادی و غم مردم شریک می داند.

سردار شریف تصریح کرد: مهمترین مولفه انقلاب اسلامی توده مردم هستند که شامل تمامی مردمی می شود که در این سرزمین زندگی می کنند.

سپاه در تمامی مراحل ثابت کرده که فدایی مردم است و این درحالی است که رسانه های معاند به هر اقدام سپاه حمله می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نمی توانند سپاه را از فعالیت و تلاش بازدارند لذا اعلام می کنیم در کنار تمامی اقدامات مهم و اثرگذار سپاه در سطح ملی برای رشد و شکوفایی کشور هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 15 میلیون بسته معیشتی توسط سپاه در سراسر کشور توزیع می شود

بیش از 15 میلیون بسته معیشتی توسط سپاه در سراسر کشور توزیع می شود