مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-08سياسي

دومین استارتاپ «هه بر» در ایلام آغاز به کار کرد/ ارائه ی 20 ایده در اولین روز


دومین استارتاپ صنایع دستی در ایلام با عنوان «هه بر» آغاز به کار کرد.

- دومین استارتاپ هه بر در ایلام آغاز به کار کرد/ ارائه ی 20 ایده در اولین روز ایسنا/ایلام دومین استارتاپ صنایع دستی در ایلام با عنوان هه بر آغاز به کار کرد.

شهریار رستمی ، رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان ایلام در افتتاحیه ی این رویداد ، اظهار کرد: این استارتاپ با همکاری واحد اشتغال جهاددانشگاهی استان با محورهای طراحی لباس های محلی و سنتی و نقاشی روی پارچه و صنایع دستی برگزار شده است.

وی گفت: اولین استارتاپ در این زمینه سال گذشته برگزار شد و در آن سه ایده پذیرفته شد و یکی از ایده ها منتج به ثبت برند المیرا شد.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام با بیان اینکه در سال های اخیر شرکت های تازه تاسیس و نوپا با بهره گیری از فرصت های ناشی از تکنولوژی و فضای مجازی توانسته اند به رشد و پویایی قابل ملاحضه ای برسند، خاطر نشان کرد: شرکت هایی که با تلفیق ایده جدید با فناوری روز شکل گرفته اند نه تنها در کسب و کار خود به سودآوری می رسند بلکه موجب انگیزه و تحرک در بین افراد جامعه خواهد شد.

رستمی با اشاره به اینکه طبق آمار موجود در زمینه کسب و کارهای کوچک، در ایران چیزی بالغ بر 500 هزار کسب و کار کوچک وجود دارد، تصریح کرد: استارتاپ ها به زعم کوچک بودن و منحصر به حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین استارتاپ «هه بر» در ایلام آغاز به کار کرد/ ارائه ی 20 ایده در اولین روز

دومین استارتاپ «هه بر» در ایلام آغاز به کار کرد/ ارائه ی 20 ایده در اولین روز