مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-08سياسي

توزیع 35 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات کردستان در بین نیازمندان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از 35 هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات استان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام محمد کاروند در جشن انقلاب با موضوع ثبات امنیت و اقتدار نظامی در شهرستان مریوان که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان نهادی که مولود انقلاب اسلامی است براساس تکلیف امام راحل در راستای احیای موقوفات شکل گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان خاطرنشان کرد: واگذاری و مشارکت موقوفات تحت عنوان امین موقوفه به مردم از اقداماتی است که اداره کل اوقاف استان دنبال می کند.

مشارکت مردم برای نظارت بر موقوفات وی با بیان اینکه از مشارکت مردم برای نظارت بر موقوفات استفاده می شود، تصریح کرد: بهترین امین در بخش موقوفات و امنا ماموستایان و روحانیون هستند و  بهره گیری از این ظرفیت ارزشمند شروع شده و از روحانیون و ماموستایانی که به فعالیت در این زمینه علاقمند باشند استفاده خواهد شد.

وی افزود:از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از 35 هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات استان در بین احاد مردم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 35 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات کردستان در بین نیازمندان

توزیع 35 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات کردستان در بین نیازمندان