مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-08اقتصادي

تمام مطالبات چغندرکاران کرمانشاهی پرداخت شد


امسال توانستیم ده روز قبل از پایان بهره برداری، تمام مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم و این امر در تاریخ 60 ساله شرکت سابقه نداشته است.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجید معینی صفا مدیرعامل شرکت قند بیستون در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت پرداخت، اظهار کرد: از سال 97 با تغییر رویکرد و حرکت از مدیریت سنتی به مدیریت اقتصادی این شرکت رشد خوبی را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه تمام مشکلات مربوط به مطالبات کشاورزان و حقوق و دستمزد پرسنل  به طور کامل حل شده، بیان داشت: در کشت بهاره امسال موفق شدیم 230هزار تن چغندر از کشاورزان خریداری کنیم، در حالی که این عدد سال قبل 209 هزار تن و سال پیش از آن 130 هزار تن بوده است.

معینی صفا افزود: در کشت پاییزه رکورد 5 ساله جذب چغندر را شکستیم و توانستیم 125هزار تن چغندر خریداری کنیم که این نشان از رشد قابل توجه فعالیت های شرکت دارد.

مدیرعامل  شرکت قند بیستون اعلام کرد: امسال  توانستیم ده روز قبل از پایان بهره برداری، تمام مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم و این امر که به شدت مورد رضایت کشاورزان شد در تاریخ 60 ساله  شرکت سابقه نداشته است.

 وی با بیان اینکه امسال 43هزار تن شکر تولید کرده ایم که 38هزار تن آن مربوط به کشت بهاره و 15 هزار تن آن در کشت پاییزه بود، ادامه داد: علی رغم مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مطالبات چغندرکاران کرمانشاهی پرداخت شد

تمام مطالبات چغندرکاران کرمانشاهی پرداخت شد