مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-08اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه در شهرستان اردل


فرماندار اردل از افتتاح 12 پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: شش پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان کلنگ زنی شد.

- ، محمود کیانی در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان اردل، اظهار کرد: 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 946 میلیارد و 233 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی محل جذب اعتبارت پروژه های افتتاح شده را منابع ملی، استانی، تسهیلات و آورده متقاضیان عنوان کرد و ادامه داد: 600 میلیارد ریال از اعتبار هزینه شده از محل منابع استانی بوده است.

فرماندار اردل با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها چهار اشتغال در شهرستان ایجاد شده است، تصریح کرد: کاربری این پروژه ها کشاورزی، زیرساختی و مسکونی است.

کیانی افزود: مسکن مددجویان کمیته امداد، احداث گلخانه صیفی جات، بهینه سازی شبکه های برق، طرح هادی، گازرسانی و بهینه سازی تکنولوژی تلفن همراه از جمله پروژه های افتتاح شده در این شهرستان است.

وی به کلنگ زنی شش پروژه در شهرستان اردل اشاره کرد و گفت: به منظور ساخت این پروژه ها اعتباری بالغ بر 486 میلیارد و 600 میلیون ریال نیاز است.

فرماندار اردل با بیان اینکه در زمان ساخت این پروژه ها برای پنج نفر اشتغال زایی می شود، عنوان کرد: کاربری این شش پروژه زیر ساختی، آموزشی و بهداشت و درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه در شهرستان اردل

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه در شهرستان اردل