مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-08سياسي

تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی بررسی شد/ طراحی برای اکسپوی موسیقی


تازه ترین جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران در حالی برگزار شد که موضوعاتی چون اکسپوی موسیقی و تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی مورد بررسی قرار گرفت.

- به نقل از خانه موسیقی، جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران با بررسی مسائل مختلف از جمله برنامه های اجرایی و تفاهمنامه اخیر با یکی از دانشگاه ها روز یکشنبه در محل این نهاد تشکیل شد.

این جلسه با حضور داریوش پیرنیاکان رییس هیات مدیره و سخنگو، حمیدرضا اردلان نایب رییس، حمیدرضا عاطفی دبیر، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل، مسعود شعاری، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی و آذر هاشمی بازرس روز یکشنبه 17 بهمن در محل خانه موسیقی تشکیل شد.

در این جلسه محسن رجب پور به صورت آنلاین شرکت داشت.

در این جلسه مسائل مختلف اجرایی خانه سال آتی، تفاهمنامه اخیر خانه موسیقی با دانشگاه معماری و هنر پارس، اکسپوی موسیقی، تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی و دیگر مسائل مورد بحث بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

خانه موسیقی در انتهای خبر منتشر شده خود در سامانه اینترنتی این مجموعه توضیح داده است: با وجود اعلام نایب رییس هیات مدیره در نشست خبری هفته گذشته مبنی بر حضور اعضای هیات مدیره در روز های یکشنبه از ساعت 17 تا 19 جهت پاسخگویی، هیچکدام از هنرمندان، اعضای خانه و منتقدان در خانه موسیقی حضور پیدا نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی بررسی شد/ طراحی برای اکسپوی موسیقی

تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی بررسی شد/ طراحی برای اکسپوی موسیقی