مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-08فرهنگي

پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد


در مراسمی پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در موزه کودک و هیجان واقع در تپه باستانی هگمتانه با حضور کودکان رونمایی شد.

- ایسنا/همدان در مراسمی پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در موزه کودک و هیجان واقع در تپه باستانی هگمتانه با حضور کودکان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان سه شنبه 19 بهمن ماه در این آیین با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره از سه ماه گذشته در حال فعالیت است، اظهار کرد: به استناد آمار یونسکو، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان جزو 16 رویداد هنری مطرح است، این جشنواره دومین رویداد مهم عرصه نمایش پس از برگزاری جشنواره تئاتر فجر است.

احمدرضا احسانی خاطرنشان کرد: امیدواریم جشنواره بیست و هفتم نسبت به دوره های قبلی با کیفیت تر برگزار شود و بتواند به عنوان رویدادی فاخر و اثرگذار در کشور مطرح باشد.

وی همچنین تصریح کرد: همدان از لحاظ برخورداری از ظرفیت های فرهنگی و هنری فاصله معناداری نسبت به سایر استان ها دارد و تلاش ما این است برنامه های تخصصی در بخش های مختلف در استان برگزار شود و جشنواره تئاتر ماحصل تلاش های هنرمندان در طول سال باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد