مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-08سياسي

مدرسه ارتش سرشار از درس های ماندگار است/ 19 بهمن تجلی ایمان نیروی هوایی است


دلاوران سرافراز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حافظان آسمان ایران اسلامی و خلیج فارس و الگوی ولایتمداری و جانفشانی در راه دفاع از ایران اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی صبح امروز در آیین بزرگداشت نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که در پایگاه شهید عبدالکریمی نیروی هوایی در بندرعباس برگزار شد، با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن نوزدهم بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: مدرسه ارتش سرشار از درس های ماندگار است که نمونه بارز آن در 19 بهمن سال 1357 با بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) رقم خورد و این اقدام کمر رژیم طاغوت را شکست.

وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، قهرمانانی همچون شهید بابایی، شهید دوران و شهید عبدالکریمی را تقدیم ایران اسلامی کرده است که الگوی ولایتمداری و جانفشانی در راه دفاع از ایران اسلامی هستند.

استاندار هرمزگان افزود: دلاوران سرافراز نیروی هوایی، حافظان حریم آسمان ایران اسلامی و خلیج فارس هستند و ملت ایران برای داشتن چنین فرزندانی، به خود می بالد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ارتش سرشار از درس های ماندگار است/ 19 بهمن تجلی ایمان نیروی هوایی است

مدرسه ارتش سرشار از درس های ماندگار است/ 19 بهمن تجلی ایمان نیروی هوایی است