مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-08اقتصادي

گوشت 300 هزار تومانی شایعه است


اکنون قیمت گوشت گوسفندی بدون دنبه 170 هزار تومان و گوشت گوساله بدون دنبه 175 هزار تومان است و بالاترین قیمت نیز مربوط به ران گوسفندی است که 185 هزار تومان قیمت دارد.

- ایسنا/البرز نائب رییس اتحادیه قصابان کرج گفت: اکنون قیمت گوشت گوسفندی بدون دنبه 170 هزار تومان و گوشت گوساله بدون دنبه 175 هزار تومان است و بالاترین قیمت نیز مربوط به ران گوسفندی است که 185 هزار تومان قیمت دارد.

حسین ایوبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار گوشت گمانه زنی هایی که درباره افزایش شدید قیمت وجود دارد، گفت: قیمت گوشت اخیراً تاحدی افزایش داشته ولی قیمت 300 هزار تومانی شایعه افراد سودجو و دلالان است.

ایوبی افزود: اکنون قیمت گوشت گوسفندی بدون دنبه 170 هزار تومان و گوشت گوساله بدون دنبه 175 هزار تومان است و بالاترین قیمت نیز مربوط به ران گوسفندی است که 185 هزار تومان قیمت دارد.

وی با پیش بینی افزایش قیمت گوشت در نزدیکی عید نوروز ادامه داد: افزایش قیمت در شب عید طبق معمول محتمل است ولی نمی توان به طور قطعی نظر داد.

وی راهکار برای کاهش قیمت ها را خرید نکردن مردم دانست و اظهار کرد: وقتی تقاضای بازار افت پیدا می کند خود به خود قیمت پایین می آید.

به گفته نائب رییس اتحادیه قصابان کرج همچنین امسال موارد کمی از گرانفروشی و ارائه گوشت مانده به مردم به اتحادیه ارجاع شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت 300 هزار تومانی شایعه است

گوشت 300 هزار تومانی شایعه است