مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-08پزشكي

سیر صعودی مبتلایان به کرونا در کرمانشاه؛ ثبت 532 بیمار جدید طی یک روز


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه روز گذشته 47 بیمار مثبت بستری و 485 مورد سرپایی در استان شناسایی شده است.

- مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: متأسفانه طی روزهای اخیر شاهد روند افزایش موارد مثبت قطعی بیماری کووید 19 و سرعت بالای انتشارسویه اُمیکرون در استان هستیم که با ادامه این وضعیت ممکن است طی 10 روز آینده به هزار بیمار بستری برسیم که واقعا خطری بسیار جدی است.

وی گفت: با توجه به اینکه 20 درصد موارد بستری در بیمارستان ها به اُمیکرون کودکان هستند، احتمال درگیری خانواده ها به این سویه بسیار بالا است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون 249 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند از این تعداد 53 نفر در بخش ویژه بستری و حال هفت نفر هم وخیم گزارش شده است.

محمدی با بیان به اینکه خوشبختانه هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان نشده است، افزود: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان 2 هزار و 945 نفر روزهای گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی مبتلایان به کرونا در کرمانشاه؛ ثبت 532 بیمار جدید طی یک روز

سیر صعودی مبتلایان به کرونا در کرمانشاه؛ ثبت 532 بیمار جدید طی یک روز