مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-08حوادث

آتش سوزی 7 لنج تجاری در اسکله صیادی عسلویه


در جریان آتش سوزی در اسکله نخل تقی شهرستان عسلویه 7 شناور لنج تجاری 100 درصد در آتش سوخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، معاون فرماندار شهرستان عسلویه در گفتگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه با اشاره به آغاز آتش سوزی در اسکله نخل تقی این شهرستان اظهار داشت: حریق ساعت 3:17 دقیقه بامداد امروز رخ داد که عملیات اطفا حریق بلافاصله آغاز شد.

علی رحمانی با اشاره به اعزام تیم های آتش نشانی به محل وقوع حادثه تصریح کرد: ماشین های آتش نشانی شهرداری نخل تقی، بیدخون، عسلویه، پتروشیمی پردیس به اسکله نخل تقی اعزام شدند که پس از 4 ساعت تلاش، آتش ساعت 9 صبح امروز مهار و خاموش شد.

وی عمق کم حوضچه اسکله نخل تقی را یک مشکل اساسی دانست و بیان کرد: این مهم سبب شد شناور آتش خوار اداره بندر و دریانوردی نتواند در مهار آتش مشارکت کند.

وی خاطر نشان کرد: شناور آتش خوار نقش مهمی در مهار آتش در اسکله ها دارد، ولی عمق دریا باید حداقل بالای 7 متر باشد که اسکله نخل تقی با عمق کم اجازه اعزام شناور آتش خوار برای خاموش حریق یاد شده نداد.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری عسلویه با بیان اینکه در حادثه آتش سوزی اسکله نخل تقی به کسی آسیب نرسید افزود: متأسفانه در این حریق 7 شناور تجاری و باری لنج به صورت 100 درصد در آتش سوخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی 7 لنج تجاری در اسکله صیادی عسلویه

آتش سوزی 7 لنج تجاری در اسکله صیادی عسلویه