مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-08پزشكي

مدیر یک داروخانه در ساوه: تمامی نسخه ها کرونایی اند


مدیر یک داروخانه شبانه روزی در ساوه گفت: میزان درگیری مردم با سوش اُمیکرون به قدری بالاست که طی روزهای اخیر تمامی نسخه های بیماران، کرونایی است.

- فاطمه سیفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شرایط فعلی که با گسترش روزافزون شیوع کروناویروس مواجه هستیم متاسفانه با وجود هشدارهایی که داده می شود، هنوز بخش اعظمی از جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک حتی در مراکزی نظیر داروخانه ها که بیماران کرونایی در تردد بوده و اکثرا ناقل هستند، بی توجهی کرده و نوعی عادی انگاری جامعه را فرا گرفته است.

وی بیان کرد: جای تاسف است که برخی بیماران کرونایی که برای دریافت داروهای تجویز شده از سوی پزشک بدون ماسک به داروخانه مراجعه می کنند و این رفتار اجتماعی تهدیدی برای سلامت دیگران است.

داروخانه داران با تمام توان در حال ارائه خدمت به مردم هستند و انصاف نیست که مراجعین که شامل مبتلایان به کووید 19 یا ناقل هستند بدون رعایت پروتکل و استفاده نکردن از ماسک به داروخانه مراجعه کنند.

او در ادامه گفت: متاسفانه تعداد زیادی از مردم به محض شروع علائم ویروسی به تصور اینکه به سرماخوردگی مبتلا شده اند، اقدام به خوددرمانی می کنند در حالیکه به دلیل تشابه برخی علائم سرماخوردگی با اُمیکرون این احتمال وجود دارد که این علائم نشانگر ابتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر یک داروخانه در ساوه: تمامی نسخه ها کرونایی اند

مدیر یک داروخانه در ساوه: تمامی نسخه ها کرونایی اند