مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-08اقتصادي

560 اشتغال با طرح های صنعتی دهه فجر در استان سمنان ایجاد شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: افتتاح پروژه های تولیدی شامل بخش های صنعتی و معدنی طی ایام الله دهه فجر در استان 560 فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

- علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه افتتاح پروژه های تولیدی شامل بخش های صنعتی و معدنی طی ایام الله دهه فجر در استان 560 فرصت شغلی جدید ایجاد کرد، ابراز داشت: 22 طرح صنعتی و معدنی این میزان اشتغال را برای استان به ارمغان آورده اند.

وی با بیان اینکه استان سمنان به صورت غیرمستقیم نیز از صدها شغل بهره مند شد، افزود: پروژه های دهه مبارک فجر در بخش صنعت معدن و تجارت تقریباً افتتاح شده و اندک پروژه های باقی مانده نیز طی امروز فردا افتتاح خواهند شد.

پروژه های شاخص رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً برای افتتاح این میزان طرح و ایجاد اشتغال مذکور 360 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، ابراز داشت: این طرح ها در کنار اشتغال، توان تولیدی ما در بخش های صنعتی و معدنی را نیز افزایش می دهند.

تشنه دل با بیان اینکه از مهمترین صنایع افتتاح شده در ایام الله دهه فجر در استان سمنان می توان به فولاد اسفنجی و ورق های فولادی و پروفیلی اشاره کرد، بیان داشت: این طرح های صنعتی و معدنی در بخش هایی مانند فعالیت های بسته بندی مواد غذایی مانند آنچه روز یکشنبه در گرمسار و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

560 اشتغال با طرح های صنعتی دهه فجر در استان سمنان ایجاد شد

560 اشتغال با طرح های صنعتی دهه فجر در استان سمنان ایجاد شد