مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-08اقتصادي

سفر رییس جمهور طلسم این پروژه را می شکند؟


حدود 7 سال از آغاز عملیات اجرایی پروژه کتابخانه مرکزی اراک می گذرد، پروژه ای که قرار بوده سه ساله به پایان برسد، اما در این سال ها تنها 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آنگونه که مسئولان می گویند، - بناست 40 درصد باقیمانده آن تا سال 1401 به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنگونه که اداره کل کتابخانه های استان مرکزی اعلام کرده، زمین این پروژه توسط استانداری جهت احداث کتابخانه مرکزی اختصاص یافته و در سال 1393 احداث پروژه از محل اعتبار تملک استانی و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی به عنوان مجری پروژه، آغاز شد و پس از اینهمه سال همچنان نیمه کاره است.

این پروژه در حال حاضر مرحله سفت کاری ساخت را پشت سر گذاشته است و درحال حاضر سقف و ستون کلیه طبقات و تیغه کشی های داخلی انجام شده است و پیمانکار در حال انجام نازک کاری کف و دیوارها، اجرای نما و کانال کشی تاسیسات مکانیکی و برقی است.

این کتابخانه با مساحت 6 هزار و 200 مترمربع زیربنایی معادل 18 هزار متر مربع متشکل از هفت طبقه شامل 2 طبقه پارکینگ و 5 طبقه کتابخانه و فضای اداری در اراک ساخته می شود.

مخزن کتب مرجع، مخزن کتاب، چندین سالن مطالعه، کلاس های فرهنگی، آموزشی و هنری رستوران، واحدهای تجاری، فرهنگی و اداری و آمفی تئاتر، نمازخانه، بخش صحافی، کانون نابینایان، بازارچه کتاب، سایت کامپیوتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور طلسم این پروژه را می شکند؟

سفر رییس جمهور طلسم این پروژه را می شکند؟