مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:522022-02-07ورزشي

ورزشگاه چند منظوره قیامدشت در یکسال ساخته می شود


همزمان با ایام دهه فجر عملیات خشت گذاری سالن چند منظوره شهر قیامدشت آغاز شد و شهردار قیامدشت در این آیین به استاندار تهران وعده داد این سالن طی یک سال احداث و به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تعدادی از پروژه های شهر قیامدشت و بخش خاوران با حضور محسن منصوری استاندار تهران،  حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، امام جمعه، بخشدار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت افتتاح شد.

عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره شهر قیامدشت با اعتباری بالغ بر 183 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 4500 مترمربع و زیربنای 2200 مترمربع و گنجایش 500 تماشاگر آغاز شد.

حسین ترکاشوند، شهردار قیامدشت در این آیین به استاندار تهران وعده داد این سالن ورزشی چندمنظوره که به رشته های کشتی، رزمی، والیبال، بسکتبال، فوتبال و فوتسال اختصاص خواهد داشت، در مدت زمان یکسال احداث و تکمیل شود.

همچنین با حضور استاندار تهران بلوار 920 متری آزادی شهر قیامدشت با اعتباری بالغ بر 228میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح میدان شهرداری قیامدشت، ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی( ره) و آغاز بکار اداره ثبت اسناد و املاک شهر قیامدشت با حضور استاندار، مدیران کل کمیته امداد امام (ره) و ثبت اسناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه چند منظوره قیامدشت در یکسال ساخته می شود

ورزشگاه چند منظوره قیامدشت در یکسال ساخته می شود