مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:022022-02-07اقتصادي

افتتاح 29 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمه


عصر امروز 29 پروژه عمرانی و اقتصادی به طور متمرکز با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد تومان در شهرستان گرمه افتتاح و کلنگ زنی شد.

- در این مراسم محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان و روسای ادارات در شهرستان ها باید پیگیر روند عملیات اجرایی پروژه ها باشند.

وی گفت: شهرستان گرمه سهم بالایی در حمل و نقل کشور دارد و باید این توانمندی در مسیر توسعه استان و شهرستان بیشتر ازگذشته مورد توجه باشد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مدیران باید شنوای مشکلات مردمی باشند، افزود: روسای ادارات در شهرستان ها روزهای دوشنبه ملاقات های مردمی برگزار کنند و مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور بیشتری در شهرستان ها داشته باشند.

حسین نژاد گفت: ایجاد امکاناتی از جمله راه اندازی داروخانه و درمانگاه شبانه روزی و استقرار ادارات موجب ماندگاری مردم در شهرستان می شود، بنابراین استان و شهرستان باید نسبت به تحقق این مطالبات توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه پاسخگویی به مردم باید با رعایت احترام ارباب رجوع باشد، تصریح کرد: ارجاع امور به استان در حالی که در شهرستان قابل حل است قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 29 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمه

افتتاح 29 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمه