مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 21:422022-02-07سياسي

نقش هنر در سبک زندگی ایرانی-اسلامی بی نظیر و غیرقابل انکار است


نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نقش هنر در سبک زندگی بسیار بی نظیر و غیرقابل انکار است و هیچ روشی به اندازه تولیدات هنری به ویژه فیلم و سریال نمی تواند در ترویج سبک زندگی اثر بگذارد.

- غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های آثار هنری و سریال ها به ویژه آثار طنز برای ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی عنوان کرد: در هر صورت نقش هنر و ساختار هنری در سبک زندگی بسیار بی نظیر و غیرقابل انکار است و هیچ روشی به اندازه تولیدات هنری به ویژه فیلم و سریال نمی تواند در ترویج سبک زندگی چه زشت و زیبا اثر بگذارد.

وی افزود: اگر بناست که ما سبک زندگی ایرانی، اسلامی را ترویج کنیم یکی از روش های مهم استفاده از ظرفیت فیلم و سریال های خانوادگی است، اما متأسفانه می بینیم که برخی از تولیدات مثلا به جای اینکه زندگی به دور از تجمل و اشرافی گری و زندگی سالم را ترویج کنند، برعکس زرق و برق های زندگی و مصرف زدگی را تبلیغ کرده و خانواده ها را به آن سمت هدایت می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید بپذیریم که تولید اثر هنری چه در فیلم و چه در سریال به ویژه در تلویزیون که مردم تا این حد با آن ارتباط دارند نقش تعیین کننده ای در الگودهی و تبلیغ نحوه زندگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش هنر در سبک زندگی ایرانی-اسلامی بی نظیر و غیرقابل انکار است

نقش هنر در سبک زندگی ایرانی-اسلامی بی نظیر و غیرقابل انکار است