مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-07پزشكي

بیمارستان فاطمیه تا پایان فروردین ماه افتتاح خواهد شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: بیمارستان فاطمیه با 20 میلیارد تومان در حال تجهیز است و در پایان فروردین ماه افتتاح خواهد شد.

- به گزارش، محمد مهدی مجذوبی در نشست پرسش و پاسخ با قرارگاه مطالبه گری و گفتمان سازی شهید همدانی شرکت و به سوالات در این جلسه پاسخ داد: وی در پاسخ به اینکه قدمت بیش از 50 ساله بیمارستان فاطمیه مشکلاتی را به وجود آورده و اراده ای برای تجهیز این بیمارستان نبوده، علت کند بودن روند ساخت این بیمارستان چیست؟، گفت: پروژه بیمارستان فاطمیه با توجه به اینکه چند قسمت مانند نصب دو محل ژنراتور خارج از پروژه انجام شده، باعث تعویق در افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان با بیان اینکه بیمارستان فاطمیه با 20 میلیارد تومان در حال تجهیز است و در پایان فروردین ماه افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: یک طبقه که شامل آی دی اف است راه اندازی خواهد شد.

در بیمارستان فاطمیه نسبت به مادران سه فرزندی به بالاتر برخورد نامناسبی صورت می گیرد و این موضوع، باعث موج نارضایتی در این زمینه شده است؛ دلیل این امر چیست؟ مجذوبی در این زمینه خاطرنشان کرد: برخورد با ارباب رجوع بستگی به فرهنگ شخص دارد، متأسفانه فرهنگ ما در این زمینه افت کرده و باید دنبال راهکار اساسی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان فاطمیه تا پایان فروردین ماه افتتاح خواهد شد

بیمارستان فاطمیه تا پایان فروردین ماه افتتاح خواهد شد