مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-07سياسي

دولت سیزدهم گفتمان مردمی بودن انقلاب را احیا کرد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم در چند ماه اخیر با احیای گفتمان مردمی بودن انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سعی کرده تا زمینه مشارکت مردم را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستان نیر اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم الگوها و معیارهای حکمرانی تغییر محسوسی پیدا کرده به گونه ای که محرومیت زدایی، توجه به مناطق محروم و بها دادن به مستضعفان جز مرام و منش دولتمردان سیزدهم شده است.

وی تصریح کرد: در این دولت سعی بر این است تا بر اساس الگوی دهه چهارم انقلاب که شعار عدالت و پیشرفت محور و اساس آن است زمینه توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فراهم آید تا با مشارکت خود مردم و گروه های مختلف جامعه زمینه توسعه و پیشرفت روزافزون فراهم آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در گرامیداشت ایام الله دهه فجر از هر نقطه استان بوی پیشرفت و توسعه و نوید امیدواری در مسیر تحرک همه جانبه به مشام می رسد که امیدواریم به برکت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این حرکت مؤثر ادامه پیدا کند.

قاسمیان افزود: شهرها و روستاها این روزها حال و هوای انقلابی گرفتند و ما قطعاً در مسیر و مرام حمایت از شعارها و الگوهای انقلابی سعی می کنیم تا حرکتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم گفتمان مردمی بودن انقلاب را احیا کرد

دولت سیزدهم گفتمان مردمی بودن انقلاب را احیا کرد